Klantenservice

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over uw product of ervaring. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen met u een oplossing te vinden. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Mijnblinds.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Herroepingsrecht
Volgens de wet heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Helaas leveren wij alleen maatwerk producten welke uitgezonderd zijn van het herroepingsrecht. Wel proberen wij graag samen met u een oplossing te vinden indien u niet tevreden bent over het geleverde product.

SHOWROOM
GEOPEND
MA- DO 09.00 - 17.00
VR 09.00 - 16.00
ZA 10.00 - 16.00
Speciaal voor particulieren